Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: "Krzysztof Kucharski" <szpunk@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 21 Aug 2015 19:57:30 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 1wo6zyg6rzdd6.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1wo6zyg6rzdd6.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

Co do samego lapa - przewrotnie Ci napiszę, że ani tego, ani tego. :) Do
tych zastosowań, o których piszesz, to się rozejrzyj za jakimś Dellem
Latitude D630. Sam mam takiego z matrycą 1440×900 i 3GB ramu. Jedyne co mu
wymieniłem, to dysk, bo na 80GB by mi troszku ciasno było. :)
[...]

:-)

Od siebie dodam, że D630 z dwoma HHD i 8GB RAM daje radę ze współczesnymi OSami. Pierwszy HDD - SSD, mały jedynie na system i podstawowe oprogramowanie, drugi - normalny, "terabajtowy", w kieszeni zamiast DVD, na wszelkie multimedialne śmieci. Do tego drugi, zewnętrzy monitor, dobra klawiatura i mysz (oczywiście DELL'a) :-) i w ten oto sposób, za śmieszne pieniądze otrzymuje się solidne, stabilne i ciche środowisko do pracy. Sam mam i polecam.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski