Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wybór używanego notebooka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wybór używanego notebooka
From: Heraklit <rafal@f12.pl>
Date: Tue, 18 Aug 2015 11:32:11 +0200
Niedawno padł mi laptop Toshiba (satellite l300d-11) a więc trochę już
leciwyy. Do moich potrzeb zupełnie wystarczał: net, office, film, proste
gry. Na olx znalazłem dwa "lapki" które obejrzałem i sprawdziłem. Jeden
to Sony Vaio vgn-ar21m z prockiem Intel Core2Duo (t5600 1,83), a drugi
to Toshiba Satellite l350d-211 z prockiem AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64
(2.1GHz). Ceny zbliżone, system w7. Jedyna różnica to ilość pamięci RAM:
Toshiba 4 GiB RAM a Sony tylko 2 GiB RAM bez możliwości rozbudowy.
Bardziej podoba się mi Sony z Intelem, ale 2GiB RAM trochę studzi mój
zapał. Czy przy moich wymaganiach ilość "RAM-u" będzie miało istotny
wpływ na komfort użytkowania?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2015-08-18 11:16:25