Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 06 Feb 2015 15:16:24 +0100
W dniu 2015-02-06 o 11:36, Budzik pisze:

Najbardziej...
Czyli w innych sytuacjach tez pomoze.
Ale to, jak rozumiem, radosnie pomijasz.
Symtomatyczne.

Bo rozmawiamy o media center a nie o kompie gdzie masz orwarte
dziesięć programów równocześnie. Ale o tym zapominasz. Systematycznie.

Nie doczytałes to i się czepiasz...
A ja pisałem ze to ma byc komp do zastsowań domowych (internet, poczta)
wiec pewnie czasem i 10 programów moze być uuchomionych. Nic
nadzwyczajnego.

Ja nie doczytałem ?
A zerknij na tytuł wątku.

ROTFL
Czytasz tylko tytuł wątku...
No to juz mnie jakosc odpowiedzi nie dziwi...

To że udajesz idiotę nie przeszkadza mi w najmniejszym stopniu.
Ale nie wciskaj mi tekstów które nie napisałem. Wybiórczo to
to niestety ty czytasz.

Nie mam twojej płyty głównej więc nie powiem jak dobrze lub
źle zareaguje na SSD. Kup sprawdź i nie zapomnij szczerze napisać
jak było.

Piszesz to po raz piąty...
Napisałes 20 postów jak to inny odpowiadający nie ma racji, ze dysk
SSD jest potrzebny po to zerby samemu napisac ze wlasciwie to nie
masz pojecia czy przy opisywanej konfuguracji coś da i ile..

Napisałeś 20 postów próbując udowodnić że jest inaczej niż ja piszę
i poległeś na swojej płycie głównej. Ja jej nie mam i nie będę
jej sprawdzał co już ze dwa razy napisałem.

Znów niedoczepiałes to i dyskutujesz bardziej z własnymi tezami niz z
probleme wątkotwórcy.
Pisałem wyraźnie ze chce kupić.
A skoro chce kupic, to znaczy ze jeszcze nie mam...

A ja jej nie mam i nie chce jej kupić.

To po kiego się wcinasz jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie?
Brak hobby?

W temacie dyskusji mam coś do powiedzenia, w temacie twojej płyty
czy płyty którą chciałbyś mieć nie mam i nie chce mieć.
A teraz odpowiedz dlaczego za temat dyskusji uważasz swoje
bezsensowne pytanie a nie temat wątku ?

I dalej twierdze że na niej poległeś.
Bo ile razy można zadawać to samo pytanie wiedząc że odpowiedź
nie nastąpi ?

Przyznaje racje.
Oczekiwać od ciebie merytorycznej odpowiedzi to rzeczywiscie dziwna sprawa.

Co może na temat merytorycznej odpowiedzi osobnik który nie odróżnia
dyskusji kompie do media center od swoich pytań dotyczących jakiejś
płyty głównej ?

Zenujące.

To co napisałeś i wymyśliłeś. I to bardzo.

ROTFL
teraz sie dowiem, ze Ty bardziej wiesz co ja mam w domu i do czego bede
uzywał.

A jak się nie dowiesz to przeprosisz za te brednie które właśnie
napisałeś ?

Zaraz po tym, jak ty przeprosisz za całe posty swoich bredni. I braku
kultury w dyskusji.

Bardzo przepraszam że w dyskusji z tobą cytowałem napisane przez
ciebie brednie. Przeprosiłem, teraz ty.

I nie wazne ze nie mam, ze dopiero chce kupic, ze wyraźnie podałęm
zastosowanie - Ty i tak wiesz lepiej...
Co do jednego jestesmy zgodni - ktoś tu jest żenujący...

Ten który przypisuje rozmówcy to co napisze za moment.
Ale to chyba będziesz miał inne zdanie. Pytanie tylko dlaczego ?

Nie dziwi mnie, ze próbujesz przerzucic swoje błędy na mnie - czesta
taktyka obronna.
Nie nazwe jej manipulacyjna, bo to zadna manipulacja - zwykła zenada.

Ne przerzucam swoich błędów, wytykam twoje co usilnie pomijasz.
Ja nie dyskutuje i nie będę dyskutował w tym wątku o płycie
głównej o jaką pytasz co usiłujesz właśnie wmówić.

Pozdrawiam