Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 04 Feb 2015 21:59:41 GMT

> Moja praktyka mówi że SSD nie przyśpieszy procesora czy pamięci.

Jak juz zrozumiesz, ze dla uzytkownika wazna jest predkosc działania
komputera a nie procesora czy ramu to bedziesz być moze konstruktywniej
mogł się odniesc do moich subiektywnych odczuc pracy na komputerach z ssd i
bez ssd.

> Na te dwa które cytowałem nie odpowiadałeś.
> Lub uznałem że ta odpowiedx która była dotyczyła innego
> pytanie. Tego którego tu nie cytowałem.

Odpowiadałem, ze nigdzie nie pisałem, ze przyspieszenie ma byc TAKIE SAME.
Jak zwykle coś sobie dopisałes i potem dyskutujesz z własnymi tezami.

> Przeglądam strony www, klikam na jakis link i wchodze na przeładowaną
> stronę, przeglądarka na kompie z SSD zwalnia równie skutecznie
> jak na takim z HD.

Swietnie.
A ja przegladam strony i przegladarka muli mi kompa.
Na SSD nie muli.
Ale poniewaz pisałem o konfiguracjach a ty dałes przykład czynnosci to
ciezko bedzie o jakies rozsadne wnioski...

I nie wiem skąd wniosek, ze SSD ma przyspieszyć absolutnie kazda czynność?
Znów dyskusja z własnymi tezami?

> Tak.

I nie wiesz, ze najwieksze polepszenieda pozbycie sie najwezszego gardła?

> To że nie jest zmienną nie oznacza że stare C2D nie będzie
> spowalniaczem.

Znów dyskutujesz z własną teza?

> Nie. Tutaj dyskutuje z tobą i twoimi argumentami.
> A ten konkretny fragment pokazuje że nie jestem fanatykiem
> jak moi dyskutanci dla których "dysk SSD musisz mieć".

Ja tez nie jestem fanatykiem i tez uwazam, ze do P4 dokładać nie warto.
Nie dlatego, ze SSD nie da jakiegos przyspieszenie ale dlatego, ze za
podobne pieniadze mozna P4 wymienic na C2D.

> Jakie programy będą mielić w centrum multimedialnym ?

Takie same jak na moim domowym komputerze?
Przegladarka z 20 zakładkami?

> A jaki system obsługuje media center na tym A64 ?

A, rozumiem, ze po prostu nie czytałes pierwszego posta i nie wiesz o czym
mowa?
To ma być zwykły domowy komputer do prostych zastosowań - system win7
podejrzewam.