Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 02 Feb 2015 22:44:10 GMT

> Nie bardzo. Gorszy komp jest dalej gorszym kompem. Zyska szybszy
> odczyt i zapis.

ROTFL
No tak, nadal bedzie gorszy, tylko ze lepiej i szybciej sie na nim pracuje.
Jaja sobie robisz?

> Naśladuje twój sposób dyskusji. Pierwszy zadawałem pytania
> i nie doczekałem się odpowiedzi.

Ode mnie?
Hmm... Mam wrażenie, ze w tym wątku Ty wyspepujesz w roli eksperta a ja w
roli pytającego laika, ale jeżeli powtorzysz pytanie, ktore zadałes i na
ktore nie odpowiedziałem - spróbuje się poprawić.

> Sposób w jaki to wyraziłeś wskazywał że skoro u ciebie to
> pewnie i gdzie indziej.

Sposób w jaki to ująłeś...
Czyli innymi słowy "załozyłes sobie". To bywa mylące...

> Wzrośnie tylko prędkość odczytu i zapisu.

Która bardzo czesto jest wąskim gardłem (nie, nie zawsze, podano juz w
watku wiele czynnosci gdzie waskim gardłem jest procek lub RAM)

> Nie oznacza to że przyśpieszy procesor czy pamięć.

A ziemia jest okrągła...

> Widoczny zysk będzie u tych włączających komputer kilkanaście
> razy dziennie jak już zauważono w poprzedniej dyskusji.

I tylko wtedy?
Znaczy komputer zapisuje/odczytuje z dysku tylko podczas włączania kompa?
To troche ciekawe...

> Nie.
> Jest naprawdę sporo konfiguracji gdzie SSD poprawi osiągi
> i warto go tam dołożyć. Co jednak nie znaczy że dotyczy to
> każdej konfiguracji jak wmawia to aktualny grupowy krzykacz.

Wydaje mi się, ze sobie dopowiedziałes...

> Kup, podłącz, przetestuj i nie zapomnij napisać o wyniku testów.

Pytam po to, zeby wiedzieć, zanim kupie...
Sadziłem, ze Ty będziesz wiedział...