Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 2 Feb 2015 23:26:03 +0100
Dnia Mon, 02 Feb 2015 06:56:11 +0100, z napisał(a):

> To ja jestem dziwny i nienowoczesny :-) Trafia mnie jak muszę na
> tablecie coś sprawdzić a co dopiero smartfon :-)

Mnie trafiałoby, jak bym w tym celu specjalnie musiał kompa odpalać. Kiedy
smartfona po prostu mam pod ręką. :D

> Z pośród kilkudziesięciu komputerów które składałem ludziom może 3
> sztuki służyły do czegoś więcej niż zwykłe zastosowanie (filmy, net,
> gry). Co do tych gier to pewnie apetyt był większy ale budżet nie pozwalał.

I te filmy czy gry przy 120-256GB SSD to gdzie trzymają?

> Przyjmij do wiadomości że Kowalscy tak używają komputerów i takie kupują
> maszyny.

Przyjmij do wiadomości, że moi znajomi Kowalscy i Twoi znajomi Kowalscy, to
nie jest pełen przekrój korzystania z kompów. :)

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]