Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 3 Feb 2015 11:43:20 +0100
Dnia Tue, 03 Feb 2015 11:31:43 +0100, miab napisał(a):

> Z moich obserwacji wynika ze nawet przy dość agresywnym używaniu systemu
> czy to Windows czy to Linux pełen restart przydaje się nie częściej niż
> raz na parę dni a nawet tygodni(chyba że system zażąda wcześniejszego).
> To co ty za systemu używasz, Android? czy może jeszcze jakiś inny wynalazek?

Linuksa Mint 17.1. Inne systemy mam na VB, tak dla zabawy, Androida też.
Jak mam podejść do kompa ponownie za kilka czy kilkanaście minut, używam
uśpienia. Ale kiedy dostajesz do sprawdzenia kilka dysków czy innych
modułów, dobrze jest przy ich wymianie każdorazowo kompa wyłączyć,
choćby po to żeby upuszczona śrubka nie zrobiła kuku :) I już masz te
kilkanaście uruchomień :)
--
Jacek