Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 1 Feb 2015 19:15:56 +0100
Dnia Sun, 1 Feb 2015 18:26:25 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Co prawda nie ciebie pytałem ale niech ci będzie. To teraz sokratejską
> metodą kolejne pytanie: Czy masz SSD bo komp pracuje z nim szybciej, czy
> masz SSD bo komp pracuje z nim wolniej?
> Jśli masz bo to modne, możesz nie odpowiadać :)

Pewne operacje są szybsze - uruchamianie programów, działanie przeglądarki.
Natomiast czy sama moja praca dzięki SSD odbywa się szybciej? Różnice są
pomijalne. Ja po prostu uruchamiam kompa, soft i pracuję. Dane i tak trzymam
na RAID10 na klasycznych talerzowcach, gdyż SSD jest po prostu za mały na
moje potrzeby magazynowania danych. Większy zysk wydajnościowy uzyskałem
przesiadając się na szybszy procesor mający do dyspozycji znacznie więcej
RAMu.

[ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen.         ]
[                                                       (Juan C. Santiago) ]