Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 5 Feb 2015 13:39:17 +0100
Dnia Wed, 04 Feb 2015 19:05:42 +0100, z napisał(a):

> Gdy jestem w pomieszczeniu (najczęściej praca albo dom) to zawsze mam
> jakiś komp uruchomiony, mam do niego dostęp w każdej chwili (olądam na
> nim tv) ;-) i nie chce mi się szukać smartfona żeby coś tam przez lupkę
> szukać :-)

No popatrz. A pojawiały się teorie, że zwykły Kowalski fafnaście razy
dziennie kompa uruchamia.

> Poza domem? Wlepiać gały w telefon zamiast cieszyć się świeżym
> powietrzem? To przecież ohydne i nie zdrowe. :-)

Wlepiać gały? Sprawdzenie sposobu dotarcia zbiorkomem do miejsca docelowego
w np. jakdojade specjalnie dużo czasu nie zajmuje. :)

> Na starym HDD który pozostał w kompie.

O ile to stacjonarka / laptop umożliwiający montaż dwóch napędów.

> Nie pamiętam czy znam kogoś kto namiętnie gra na pececie. To wymarły
> gatunek :-)

Tak tak. A świstak siedzi…

(ciach…)
> [...]
> Jako nowy pracownik zasiadam do kompa i wszystko ładnie śmiga, duże
> monitory, normalnie bajka.
> Ale potem przyszło mi pracować na drugim, nowszym i ciągle miałem
> wrażenie że się coś muli. (nie tylko ja to zauważyłem, rotacja na
> stanowiskach dużo nowych ludzi)
>
> Po oględzinach się okazało że ten pierwszy miał I5 i dysk SSD a drugi I7
> i HDD. Ramu miały tyle samo, identyczne oprogramowanie, zadania w pracy
> również takie same. Magazyn danych na serwerze, nie pracowaliśmy lokalnie.
> Kompy były odpalanie raz dziennie więc ten argument odpada.

Szkoda, że nie porównałeś czasów przygotowania plików… :D

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]