Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 1 Feb 2015 23:15:56 +0100
Dnia Sun, 1 Feb 2015 20:35:10 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Czyli jesteśmy zgodni w poglądach. Pewne operacje są wyraźnie szybsze.

Pewne. Co nie znaczy, że wszystkie.

> Problem się ujawnia kiedy próbujemy temu zjawisku nadać wartość. Lecz po
> krótkim zastanowieniu przyznasz mi rację że wartość będzie zależała od
> rodzaju pracy wykonywanej na kompie. Ktoś kto włącza komp raz na dobę
> pracując na nim od rana do wieczora może sobie cenić taniość i pojemność
> swoich talerzowców, ktoś kto podchodzi do kompa kilka razy na dobę na 5
> minut może sobie cenić uruchamianie w kilkanaście sek.

Wiesz co - może ja dziwny jestem i moi znajomi też, ale jak mają coś
sprawdzić w przeglądarce na szybko, to biorą smartfona w rękę.

> Ponieważ taki właśnie jest styl pracy wielu kompów domowych więc ilekroć
> ktoś mnie pyta jaki ma być jego domowy pecet - doradzam SSD. I
> bymajmniej, nie widzę w SSD "magicznego patentu na wydajność",
> czymkolwiek ona by była :)

No widzisz - Ty w ciemno radzisz SSD. Ja sprawdzam jakie zastosowania, jaki
budżet i dopiero wtedy doradzam konfigurację.

[ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam                               ]
[ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię...            ]