Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Tue, 13 Jan 2015 21:25:21 +0100
> Sprawdza³e¶ na stronie producenta czy nie jest przypadkiem jeszcze na
> gwarancji producenta? Czasami dyski nawet jak utrac± gwarancjê od
> sprzedawcy nadal maj± gwarancjê producenta.

Jasne, te stare dyski OCZ s± teraz naprawiane przez Toshibê z Holandii. Moj
dysk byl pol roku po sklepowej gwarancji (3,5 roku), o czym w Toshibie ju¿
wiedzieli (wg numeru seryjnego dysk mial juz 4 lata).
Sam dysk - gdybym go postawil na nogi to tylko na zasadzie eksperymentu.
WIarygodnosc bylaby jak 3,5 calowej tyskietki ;) Notabene wiarygodnosc
dyskow SSD jest i bez tego bardzo niska. W ¿adnym wypadku nie wolno trzymac
na takim dysku waznych danych bez backupu bo to proszenie sie o klopoty. Ja
tam jakis backup mialem, ale to bylo dobre przypomnienie ze dane nalezy
backupowac czesiej :)

Pzdr