Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Fri, 9 Jan 2015 19:28:18 +0100
Wiem, standardzik. Czy komus udalo sie realnie wskrzesic padniety dysk ocz?

Moj jest juz po gwarancji. Jest calkowicie niedostepny. W biosie w
zaleznosci od ustawien biosu nie pojawia sie w ogole albo pojawia sie po
d³ugim mysleniu jako vertex albo sandforce (po zwarciu zworki J1). W
windowsie stale niewidoczny. Próbowa³em te¿ zamra¿ania i wygrzewania na
kaloryferze ;)
Poniewaz dysk jest generalnie niewidoczny podejrzewam posypanie sie
oprogramowania kontrolera sandforce.
WYdaje mi siê ze oprogramowanie kontrolera jest na takim dysku zarowno w
wersji nieusuwalnej na jakiejs kosci jak i wersji updatowalnej na innej
kosci. gdyby odciac t± kosc flashowaln± to konroler pewnie uruchomilby sie z
tej pierwszej. Tylko ktora to która i ktor± nó¿kêodci±æ?? ... Takie gdybanie
:)

Pzdr