Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 10 Jan 2015 14:25:51 +0100
W dniu 2015-01-09 o 19:28, miumiu pisze:
Wiem, standardzik. Czy komus udalo sie realnie wskrzesic padniety dysk ocz?

A ktoś próbował ?

Moj jest juz po gwarancji. Jest calkowicie niedostepny. W biosie w
zaleznosci od ustawien biosu nie pojawia sie w ogole albo pojawia sie po
długim mysleniu jako vertex albo sandforce (po zwarciu zworki J1). W
windowsie stale niewidoczny. Próbowałem też zamrażania i wygrzewania na
kaloryferze ;)

To jeszcze nie podgrzewałeś w mikrofali ?
:-)

Poniewaz dysk jest generalnie niewidoczny podejrzewam posypanie sie
oprogramowania kontrolera sandforce.

Możesz też podejrzewać zimne luty lub padnięcie jakiegoś układu.

WYdaje mi się ze oprogramowanie kontrolera jest na takim dysku zarowno w
wersji nieusuwalnej na jakiejs kosci jak i wersji updatowalnej na innej
kosci. gdyby odciac tą kosc flashowalną to konroler pewnie uruchomilby sie z
tej pierwszej. Tylko ktora to która i ktorą nóżkęodciąć?? ... Takie gdybanie
:)

Tak na logikę to należało by wszystkie elementy wylutować i sprawdzić.
Pytanie czy potrafisz i czy masz czym ?

Pozdrawiam