Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Tue, 13 Jan 2015 21:38:52 +0100

> moim zdaniem zabawa bez sensu, nawet jezeli sie uda to raczej nie
> eliminuje przyczyny czyli dalej zostaje sie z czyms co jest tak niepewne
> ze moze w najlepszym przypadku sluzyc jako przycisk do papieru

Tak ogolnie mi go szkoda bo na 99% myslê, ¿e sama elektronika jest sprawna.
Kwestia przeprogramowania kontrolera. Na p³ytce jest nawet parê pinów do
z³±cza podobnego do usb, pewnie diagnostyczne. Podejrzewam jednak ze taki
sprzet diagnostyczny jest scis³± tajemnic± producenta, a samo oprogramowanie
kontrolera jest szyfrowane aby konkurencja nie miala dostepu, wiêc ma³e
ludki ju¿ na pewno nic nie wskoraj±.

Pzdr