Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Sun, 11 Jan 2015 11:26:26 +0100

Użytkownik "miumiu" <aac@bbd.pl> napisał w wiadomości news:m8p6kk$pn2$1@node1.news.atman.pl...
Wiem, standardzik. Czy komus udalo sie realnie wskrzesic padniety dysk ocz?

Moj jest juz po gwarancji. Jest calkowicie niedostepny. W biosie w zaleznosci od ustawien biosu nie pojawia sie w ogole albo pojawia sie po długim mysleniu jako vertex albo sandforce (po zwarciu zworki J1). W windowsie stale niewidoczny. Próbowałem też zamrażania i wygrzewania na kaloryferze ;) Poniewaz dysk jest generalnie niewidoczny podejrzewam posypanie sie oprogramowania kontrolera sandforce. WYdaje mi się ze oprogramowanie kontrolera jest na takim dysku zarowno w wersji nieusuwalnej na jakiejs kosci jak i wersji updatowalnej na innej kosci. gdyby odciac tą kosc flashowalną to konroler pewnie uruchomilby sie z tej pierwszej. Tylko ktora to która i ktorą nóżkęodciąć?? ... Takie gdybanie

Sprawdzałeś na stronie producenta czy nie jest przypadkiem jeszcze na gwarancji producenta? Czasami dyski nawet jak utracą gwarancję od sprzedawcy nadal mają gwarancję producenta.