Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp media center

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp media center
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 7 Jan 2015 11:38:55 +0100
Dnia Mon, 05 Jan 2015 12:15:41 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

(ciach…)
> Jesli jestes na bierzaco w sprawach softu i sprzetu, to gratuluje, ja
> sie pogodzilem z faktem, ze w sofcie moj 12 letni Syn jest lepszy, ze
> szybciej i chetniej chwyta nowinki, a mi... sie juz nie chce;-)

jak to jest, że przy okazji starsi ludzie jakoś nie mają problemów z
poprawną pisownią i nie sadzą kwiatków pokroju bieRZąco… :-/

[ Według najnowszych wyliczeń naszych statystyków 23 procent kobiet, które ]
[ zostały porzucone, opycha się lodami. Pozostałe 77 procent zostało       ]
[ porzucone, ponieważ opychało się lodami. (Jay Leno Show, JoeMonster.org) ]