Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp media center

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp media center
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 04 Jan 2015 19:59:56 GMT
Użytkownik m mvoicem@gmail.com ...

> Kupiłem coś takiego: http://tinyurl.com/o72mqwl - dobrze się sprawdza
> jako pilot, o ile się wyłączyło w XBMC używanie myszy (bo jako mysz
> jestr beznadziejne i nieintuicyjne). Mnóstwo jest pilotów będących dla
> komputera klawiaturą bezprzewodową.
>
> Ja bym się skupił nie na wydajności, a na tym czy da się włączyć i
> wyłączyć (zasnąć/obudzić) komputer pilotem. Jeżeli to laptop - to czy to
> się da zrobić bez podnoszenia pokrywy.

To bedzie dla starszych ludzi - zadne zabawy typu sterowanie z telefonu
itp. nie wchodzą w rachubę.
Zwykły komp podlaczony do tv słuzacy za komputer + odtwarzacz.
Wiec chodzi o to, zeby wszelkie filmy w hd, h.blebleble i nie wiem co tam
jeszcze mozna trafić :) chodziły płynnie.
No i zeby nie zarło specjalnie duzo prądu, bo być moze bedzie chodziło 24h.
:)

Rozumiem ze c2d, cqd czy athlon x2 starczą bez problemu a za cene +- 500-
600zł nic lepszego nie dostane?