Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp media center

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp media center
From: Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl>
Date: Mon, 05 Jan 2015 12:15:41 +0100

Powitanko,

To bedzie dla starszych ludzi ...
I co ma z tego wynikać?

Moze to, ze zwykle starsi ludzie nie czuja sie pokrzywdzeni, ze za malo jest fps w jakies strzelance, a co za tym idzie normalny komp im wystarcza. Mlodziakowi do grania potrzebny jest komp o "wyczynowych" parametrach, gdzie karta graficzna wymaga pociagniecia osobnego kabla bezposrednio z elektrowni;-) No chyba, ze owi starsi ludzie zajmuja sie montazem filmow, lub super skomplikowanymi obliczeniami astromomiczno-inzynierskimi, ale wtedy zwykle korzysta sie z moniotora. Tak wiec nie rozumiem Twojego ataku na Budzika, do zastosowan, o ktorych pisze, C2D powinien wystarczyc. Jesli jestes na bierzaco w sprawach softu i sprzetu, to gratuluje, ja sie pogodzilem z faktem, ze w sofcie moj 12 letni Syn jest lepszy, ze szybciej i chetniej chwyta nowinki, a mi... sie juz nie chce;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: