Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp media center

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp media center
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 04 Jan 2015 19:59:47 +0100
W dniu 04.01.2015 o 18:37, Budzik pisze:
Rodzinka ma starszy TV bez smarta.
Chciałem im dokupic dongle ale stwierdziłem, ze przydałaby im sie tez
wymiana kompa i lepiej do TV podlaczyc kmputer jako media center.

Wymagania to filmy, ipla, vod itp.
Do tego standardowa praca biurowa, internet - zadnego grania.

Wiec wymagania raczej skromne ale chciałbym zeby to płynnie dzialało.

ja do duuużego uchwytu za telewizorem plazmowym przymocowałem normalnej wielkości płytę główną z dyskiem i zasilaczem. tak zrobiłem smart tv. Wybrałem najtańszy działający i cichy procesor - athlon 64, dwa rdzenie.

Bezprzewodowa mysz na łóżku marnie działa. klawiatura- nie bardzo nadaje się do sterowania graficznym systemem. tak więc zadowolenie nie jest 100%, ale pecetowo-sprzętowo działa dobrze. jakimś tam udogodnieniem jest możliwość sterowania za pomocą smartfona, że niby ekran jest gładzikiem, ale tego to używam raczej do wyłączania PC. Natomiast jak dzieci wparują w bajki na youtube to nie zgłaszają żadnych nawet najmniejszych problemów
:)

Teraz bym to olał, i podłączył jakiś telefon (ze zbitym ekranem) przez hdmi, do niego klawiature i mysz przez BT i korzystał z androida

ToMasz