Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gwarancja na kolorowa drukarke laserowa Dell - jak?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gwarancja na kolorowa drukarke laserowa Dell - jak?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Wed, 7 Jan 2015 09:30:40 +0100
Żadnych atramentów.
Wylewałeś na swoje wydruki wodę mineralną?
Szukam małej taniej (w tym tanie zamienniki) drukarki laserowej kolor, z
gwarancją 36- ewentualnie 24-miesięczną.
Przez redcoon wpadły mi w oko OKI (nigdy nie miałem OKI), ale nie wiem, ile
jest na to w Polsce gwarancji.
Czy na drukarki nie obowiązuje obowiązkowa 2-letnia gwarancja konsumencka?
O Dellach się naczytałem różnych rzeczy, skrajne opinie.
Ricoh i Lexmark wychodzą drogo kartridże.
Samsung kolor hmm no nie wiem.
Jeszcze HP, Canon?
Xerox "zawsze" był drogi.
Brother i Epson to specjalizują się głównie w atramentach?
Kilka lat temu szukałem drukarek i pamiętam, że jeden z producentów oferował
3-letnią gwarancję, niestety zapomniałem który.
A już mi się parę drukarek zepsuło tuż po gwarancji (rocznej).

-----
Nie wiem ile kosztują tonery ale ja za tusze do brothera płace po 3 zł za sztuke i nie sa to jakies ogromne pieniadze.