Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sun, 04 Jan 2015 21:01:45 +0100
W dniu 2015-01-04 o 17:59, Budzik pisze:

Dla mnie A10 nie jest wypasionym sprzętem, ten drugi to laptop
więc nawet o nim nie dyskutujemy.

Mógłbys chociaz jakis jeden argument podac...

Podałem już sporo, nie wymagaj od laptopa czy płyty z nie wiadomo
jakim chipsetem oraz AMD wydajności takiej jak płyty referencyjnej
z testów.

Z niewiadomo jakim chipsetem? A jak ci podam chipset to predkosci sie
zmienia?
Nie wymagaj od laptopa? Jaja sobie robisz? A co ma laptop takiego, ze
dysk ssd 2,5 dedykoway do laptopa bedzie przez tegoz laptopa
ograniczany? Laptop to u ciebie równowaznik "gorszego komputera"?

O ile komputery stacjonarne są projektowane dla jak najlepszej
wydajności to laptopy z założenia dla oszczędności energii.
Nie wiedziałeś ?

Tak, sa takie latptopy. Sa tez takie stacjonarki.
I sa tez laptopy "desktopowe" nie odbiegające osiągami stacjonarkom.

Tu jesteś w błędzie. Laptop zawsze będzie odbiegał osiągami
od stacjonarnego.

Innymi słowa - wpadles w sidła kwantyfikatorów ogólnych...

Obawiam się że jednak nie ja.

Pozdrawiam