Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 31 Dec 2014 19:59:09 GMT

> I należy to rozumieć jako maksymalną możliwą do uzyskania prędkość
> a nie prędkość osiągalną na pierwszym z brzegu sprzęcie.

Ok, ja rozumiem, ze sprzet moze byc niekompatybilny.
Ale czy jest?
Czy rpoducent wskazał liste sprzetów niekompatybilnych lub kompatybilnych?

Wreszcie dlaczego takie wyniki powtarzaja sie we wszystkich testach?
Wszyscy maja niekompatybilne sprzety?

> Niektóre chipsety gryzą się z niektórymi dyskami SSD.

Ktore z ktorymi?
Skoro tak jest to moze producent powinien uprzedzic - nie ma tych rodzajów
az tak duzo...