Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 01 Jan 2015 16:59:05 GMT
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

> Nie wiem czy wskazał.
> Nie wiem też czy ma taki obowiązek.

No to zastanów się, czy producent moze oferowac towar, opisujac jego
własciwosci, ale nie robiąc zastrzezen kiedy te własciwosci moga sie
zmeinic, lub tez przynajmniej nie podając warunków w ktorych te własciwosci
sa prawidłowe.

> Nie wiem jakie testy widziałeś ale zauważ że redakcje gazet
> do testów mają wypasione konfiguracje z i7 a ty testowałeś to
> na jakimś AMD.

No i tu i tu wyniki są znacząco niższe niz opisane przez producenta.
P.S. A10 to tez dośc wypasiony sprzet :)

> Napisz maile do producentów.
> I daj znać co odpiszą.
>:-)

E tam, dysk działa ok, na razie sprawe zostawie a zgłosze za rok lub
półtora z oczekiwaniem wymiany na identyczny sprawny lub wiekszy :)