Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 03 Jan 2015 19:14:01 +0100
W dniu 2015-01-02 o 21:59, Budzik pisze:

Ojojoj - mowisz ze az tacy szmaciarze, ze pisza sobie do 500 a
tymczasem dysk 500 nie osiaga nigdy, ma 250 i to bedzie ok, bo
mi wytlumacza, ze 5 bitów poleciało z predkoscią 500?
Traktowałem temat akademicko, ale widze, ze trzeba bedzie
podrazyć i za rok czy poltora wymienic sobie dysk...

Te pięćset to maksimum którego nie przekroczy a osiągnie w
odpowiednich warunkach.

Z czego to wynika?
W warunkach zakupu jest napisane: predkosc 500...

I należy to rozumieć jako maksymalną możliwą do uzyskania prędkość
a nie prędkość osiągalną na pierwszym z brzegu sprzęcie.

Ok, ja rozumiem, ze sprzet moze byc niekompatybilny.
Ale czy jest?
Czy rpoducent wskazał liste sprzetów niekompatybilnych lub
kompatybilnych?

Nie wiem czy wskazał.
Nie wiem też czy ma taki obowiązek.

No to zastanów się, czy producent moze oferowac towar, opisujac jego
własciwosci, ale nie robiąc zastrzezen kiedy te własciwosci moga sie
zmeinic, lub tez przynajmniej nie podając warunków w ktorych te
własciwosci sa prawidłowe.

Może.
Kup woreczek cementu czy mąki i sprawdź czy piszą ostrzeżenie
że nie może leżeć na deszczu.

Na dysku tez nie pisza, ze nie moze lezec na deszczu i tego sie czepiam.
Pewne sprawy sa oczywiste.

Dla mnie oczywiste jest że na innej płycie niż w opisywanym teście
możesz mieć inny wynik.

Albo że nie może służyć do jedzenia (cement) czy do robienia
zaprawy (mąka).

Chyba czas konczyc dyskusje, bo coraz głupsze porównania wypisujesz.

Staram się dobierać żebyś zrozumiał że nie koniecznie masz rację.

Wreszcie dlaczego takie wyniki powtarzaja sie we wszystkich
testach? Wszyscy maja niekompatybilne sprzety?

Nie wiem jakie testy widziałeś ale zauważ że redakcje gazet
do testów mają wypasione konfiguracje z i7 a ty testowałeś to
na jakimś AMD.

No i tu i tu wyniki są znacząco niższe niz opisane przez producenta.
P.S. A10 to tez dośc wypasiony sprzet :)

Dla mnie A10 nie jest wypasionym sprzętem, ten drugi to laptop
więc nawet o nim nie dyskutujemy.

Mógłbys chociaz jakis jeden argument podac...

Podałem już sporo, nie wymagaj od laptopa czy płyty z nie wiadomo
jakim chipsetem oraz AMD wydajności takiej jak płyty referencyjnej
z testów.

Pozdrawiam