Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 03 Jan 2015 20:49:43 GMT

> Dla mnie oczywiste jest że na innej płycie niż w opisywanym teście
> możesz mieć inny wynik.

W jakim tescie?

> Staram się dobierać żebyś zrozumiał że nie koniecznie masz rację.

Alez ja jestem otwarty na "zrozumienie".
Ale argumentami ad absurdum sie nie da...

> Podałem już sporo, nie wymagaj od laptopa czy płyty z nie wiadomo
> jakim chipsetem oraz AMD wydajności takiej jak płyty referencyjnej
> z testów.

Z niewiadomo jakim chipsetem? A jak ci podam chipset to predkosci sie
zmienia?
Nie wymagaj od laptopa? Jaja sobie robisz? A co ma laptop takiego, ze dysk
ssd 2,5 dedykoway do laptopa bedzie przez tegoz laptopa ograniczany? Laptop
to u ciebie równowaznik "gorszego komputera"?