Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacze do laptopów - minimalne różnice napięć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacze do laptopów - minimalne różnice napięć
From: "Pawel \"O'Pajak\"" <opajak1@gazeta.pl>
Date: Fri, 10 Oct 2014 18:40:23 +0200
Powitanko,

lepiej dać 2x więcej i kupić oryginał.

U mnie od poczatku pracuje oryginal, tylko, ze wtyczke, a wlasciwie kabel musialem wymienic, a sam zasilacz mocno przerobic. Wylaczal sie, a przyczyna bylo przegrzewanie. Rozwalilem wiec obudowe i sie za glowe zlapalem, kawalek blaszki Al to byl radiator, a ten dotykal do termistora, ktory (na szczescie) wylaczal zasilacz jak bylo za cieplo. Elektrolity by dlugo nie pozyly. Teraz jego obudowa to kawal miedzianego plaskownika. Zasilacz do HP6320. Nie mierzylem jego sprawnosci, ale cos mi mowi, ze jak ma 70% to cud. Przy dzisiejszych elementach osiagniecie ponad 90% jest calkiem realne, niewiele ponizej powinno byc standardem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: