Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacze do laptopów - minimalne różnice napięć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacze do laptopów - minimalne różnice napięć
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Fri, 10 Oct 2014 08:36:49 +0200
W dniu 2014-10-09 20:07, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Thu, 9 Oct 2014 18:11:20 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

On Thu, 9 Oct 2014, Marcin N wrote:

W dniu 2014-10-09 13:29, Chris pisze:
[...]
Używałem kilku zamienników, bo oryginały w magiczny sposób się paliły.
Zamienniki nie. Nigdy nie było kłopotów z wtyczkami w zamienniku.
[...]
Wiem ile wraca zjebanych zasilaczy do serwisu i to pozwala mi osądzić
jakość towaru :)

No tak, tego argumentu nie przebiję.

   Dziwne.
   Bo ja bym spytał, ile mu wraca "chińskich zamienników", a nie
"znanych marek" i Chrisowa statystyka leży na łopatkach ;)
(no chyba że przypadkiem też sprzedają, to byłby pech ;))

Mam dziwne przeczucie, że nie leżałaby, bo konkretnych danych byś się i tak
nie doczekał. ;D

Od ciebie na pewno .. :D

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl