Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Fri, 10 Oct 2014 17:49:51 +0200
Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m17u6q$7n9$1@node1.news.atman.pl...
Ponieważ ?

Dane z tego roku:
1 pendrive:
Nie da się zapisać, przestawił się w read-only (żaden program nie chce tego zmienić). Usuwanie partycji, zerowanie - nieskuteczne.
2 pendrive:
Rozwarstwił się na pół i wtyk usb się wysuwa z obudowy (jak wyjmujemy z gniazda USB to zostaje w rękach obudowa).

Dodatkowo nie trzyma parametrów producenta (Kingston DataTraveler 111)

Poczytaj moje posty z przed kilku lat jak walczyłem z ramem tej firmy.
Stare pendrive (kingston) też mi szybko padały.
Najdłużej wytrzymał Corsair (cały czas działa), dalej OCZ (działał 4-5 lat).