Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Jul 2014 02:45:41 +0200
Dnia Mon, 28 Jul 2014 21:25:12 +0200, z napisał(a):

> Ale wymierny. Nawet jak magazyn jest na sieci a i pracuje się na tym
> magazynie. Takie są fakty.
> A to wszystko za kwotę 300 zł bo na 120 SSD spokojnie można system
> pomieścić.
>
> Nie byłoby rozmowy gdyby nie te 300 zł. Stosunek cena-jakość :-)

Jak bym nie próbował swego czasu pracować z linkowanymi do InDesigna
źródłami z NASa ze 1000 Mbit interfejsem, ale chusteczkowym kompem
zarządzającym, to może bym uwierzył. Więcej w takie gówno wpakować się nie
dam - od tej pory mam źródła wrzucone na drugi komputer, u siebie RAID0 na
pliki robocze, system i soft (jeszcze) i to zapierdala. Praca przy NAS
rzucającym olbrzymie 40 MB/s na projekcie, którego same źródła w grafice
ważą ponad 8 GB, to jest wystarczająca zachęta do tego, żeby sobie tępym
młotkiem walnąć w łeb. Obróbki wideo w takich warunkach - z zachowaniem
zdrowia psychicznego - to sobie nie wyobrażam.

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]