Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 28 Jul 2014 20:15:41 +0200
Dnia Mon, 28 Jul 2014 18:44:00 +0200, z napisał(a):

> Mam w pracy dwa komputery dość wypasione (drukarnia DTP)
> Jeden i7 16 GB Ram + Hdd
> Drugi i5 16 GB Ram + SSD oprogramowanie praktycznie to samo.
> Jako że z kolegą pracujemy tam dopiero drugi miesiąc zaczęliśmy się
> zastanawiać dlaczego ten i7 jest sporo wolniejszy od tego i5.
> (Nie wiedzieliśmy co siedzi w środku, nie było uprzedzeń)
> Część roboty robi serwer ale generalnie jakoś przyjemniej się pracuje na
> i5 :-)
> Nie wspominając że przy nawale pracy każda minuta to skarb :-)

i7 i i5 tak samo taktowane? :)

Zresztą przy DTP ładowanie i7 to moim zdaniem średnio szczęśliwy pomysł, ale
może jakiś soft w drukarni wielowątkowo śmigać potrafi.

[ Kobieta jest najlepszym psychoanalitykiem dopóki się nie zakocha.        ]
[ Później zostaje najlepszym pacjentem.      (Dr. Brulov, demotywatory.pl) ]