Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 28 Jul 2014 20:15:41 +0200
Dnia Mon, 28 Jul 2014 13:04:17 +0200, z napisał(a):

> Restart kompa jest faktycznie szybki ale nie o to chodzi.
> Od czasu kiedy przesiadłem się na SSD czuję że komputer chce
> współpracować (wiem subiektywne odczucie ale można to zmiezyć) a nie
> ciągle kładzie nowe kłody pod nogi.
> Używam 3 letniego laptopa do pracy. Adobe. Corel + rożne pomocnicze
> programy a i telewizję tez oglądam.
> Już samo przełączenie się z "praca" na "rozrywka" jest dla mnie
> przyjemne. Od dawna mam nawyk zamykania nieuzywanego programu (np.
> Ilustratora Worda czy Corela) Teraz życie stało się łatwiejsze :-)
(ciach…)

Ja akurat w składzie, więc u mnie też podczas pracy softu naotwierane jest.
Tyle tylko, że może dlatego mnie tak SSD bardzo nie nawilża, bo u mnie
system, soft i dane robocze na RAID0 stoją. Tak - z pełną świadomością
zagrożeń, jakie to ze sobą niesie. I też mam podejście, że nieużywany soft
idzie do zamknięcia (nieużywany nie znaczy, że za 5 minut będzie potrzebny).
:D

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]