Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 28 Jul 2014 19:29:16 +0200
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w
XnsA378B9FCEBE7Delektronik@localhost.net">news:XnsA378B9FCEBE7Delektronik@localhost.net...
: (...):
: Zawsze chciałem (10 lat temu też) zobaczyć takie wstawanie te
: legendarne 15 sekund. Poszukam na yt bo nie wierzę.
:

Mam w użyciu kilka maszyn, w tym jeden laptop naprawdę archaiczny. Jego
start był dla mnie niezwykle irytujący, trwało to, i trwało, i trwało... Ale
kiedy zamiast zamykać system, kazałem mu się zahibernować, to - faktycznie:
start zajmował jakieś... 9 sekund! Dla "niezadowolonych" - polecam!

Z tym, że od czasu do czasu warto chyba jednak zastartować system od zera,
bo jakieś tam zbędne śmieci mogą go zamulać.