Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Date: Mon, 28 Jul 2014 18:18:31 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:53d67349$0$2247$65785112@news.neostrada.pl...

Raczej chodzi o to, że akurat start systemu jest pierwszą najbardziej widoczną czynnością na plus po wymianie na SSD. Wcześniej z dysku HDD system wstawał mi 1,5 minuty. Oczywiście im dalej tym więcej jest tych plusów. Jeżeli ktoś tylko czyta oneta i pisze na pl.comp.pecet to faktycznie, po diabła mu SSD. Ale jak ja mam parę innych "kobyłek" do CAD na ten przykład to tutaj także odczuwam bardzo duże przyspieszenie.

Mam system (W8.1) na małym mSata (64GB) i w sumie nie odczułem drastycznej zmiany po jego zastosowaniu - zasadniczo restartuję system po aktualizacjach. Jednak jeżeli zdarzy mi się usiąść przy cudzym komuterze wyposazonym tylko w HDD to mam wrażenie, że jest on zepsuty :)

Chwalę SSD od chwili gdy maszyny wirtualne przeniosłem z HDD na Samsunga 830 - zmiana była kolosalna - zwłaszcza gdy działają 3 lub więcej VM.

--
marfi