Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
From: jan.stozek@gmail.com
Date: Fri, 27 Dec 2013 02:08:15 -0800 (PST)
On Thursday, December 26, 2013 10:47:53 PM UTC+1, Mr. Misio wrote:

> Poniewaz ... sa zwykle jednowatkowe. Wiec nie wykorzystaja - jak gry -
> kilku rdzeni, dlatego im szybciej zrobia cos na jednym, tym szybciej
> zrobia.

 Tak z czystej ciekawości postanowiłem to sprawdzić.
 Firefox (co prawda z wtyczkami) utworzył 42 wątki, program antywirusowy -
ponad 30, pasek boczny Windows - 25, Winword - 3, Excel - 6 (oba z pustymi
dokumentami, bo jak otworzyłem jeden dokument i jeden arkusz, to liczba wątków
wzrosła odpowiednio do 8 i 10), Outlook - 57. Tak, że ta Twoja teoria o
bezwątkowości aplikacji biurowonormalnych coś się za bardzo kupy nie trzyma.

--
Pozdrawiam,

(js).