Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Wed, 25 Dec 2013 23:31:46 +0100
Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w środa, 25 grudnia 2013 19:10:

> Ale pare zlotych (doslownie). I moze byc wolniejszy w aplikacjach
> biurowonormalnych, bo ma nizsze taktowanie niz i7.

        A dlaczego uważasz, że dla aplikacji biurowonormalnych
taktowanie procesora ma znaczenie? A może akurat ma szybkość
wyświetlania grafiki albo szybkość transmisji dyskowej?

        Hint: jakie obciążenie procesora wykazuje Twój komputer podczas
wykonywania aplikacji biurowonormalnych? Bo jeżeli nie jest to prawie
100% - no... powiedzmy powyżej 75-80% - to częstotliwość procka nie ma
większego znaczenia. Na przykład podczas pisania tego postu mój
komputer praktycznie nic nie robi. Co kilka sekund coś go na chwilę
wzbudzi do kilkunastu-dwudziestukilku procent obciążenia
_jednego_rdzenia_, ale poza tym się nudzi.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.