Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 27 Dec 2013 09:24:07 +0100
Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w czwartek, 26 grudnia 2013
22:47:

> Poniewaz ... sa zwykle jednowatkowe. Wiec nie wykorzystaja - jak gry
> - kilku rdzeni, dlatego im szybciej zrobia cos na jednym, tym
> szybciej zrobia.

        A czy w przypadku aplikacji biurowonormalnych, limitem nie jest
szybkość użytkownika? W końcu przy dwa razy szybszym zegarze nie będę
dwa razy szybciej klepał w klawiaturę.

> Zalezy jakie aplikacje definiujesz jako biurowe.

        Przy zwykłym PPT rozdzielczość ma wpływ na szybkość
wyświetlania.

> Noooooo iiiiiii? :>

        Skoro procesor nic nie robi na 2,3 GHz, to dlaczego uważasz, że
będzie nic nie robił inaczej np. na 1,7 GHz? Czy to, z jaką
częstotliwością nudzi się procesor ma jakiekolwiek znaczenie?

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).
PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.