Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Turbo Boost, Firma montująca nie wie przecież _dokładnie_

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Turbo Boost, Firma montująca nie wie przecież _dokładnie_ jakie będzie miał potrzeby kupujący, więc klecą niejako na oślep. A w dodatku nie będą wrzucać do skrzynki zestawień "extremalnych", tudzież egzotycznych składników, czmperatura procesora
From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Date: Fri, 22 Nov 2013 23:02:26 +0100

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l6ofjg$bic$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l6n9bg$sjf$1@mx1.internetia.pl...
Nie wiem gdzie ci ktoś cokolwiek zapłaci za boxowe chłodzenie intela, jeśli znasz - to podaj, ostatnio po 1zł sprzedawałem, byle ktoś to zabrał...

Ode mnie nawet za 1 zł nie poszedł (i to z procesorem).

A u mnie boxowe chłodzenie Intela działa na i3770 w obudowie Fractal Design Black Pearl bez problemów :)

--
marfi