Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Turbo Boost, Hyper-Threading, temperatura procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Turbo Boost, Hyper-Threading, temperatura procesora
From: Peter <kominiarz@wp.pl>
Date: Thu, 21 Nov 2013 23:02:55 +0100
 R.e.m.e.K napisał:>
> [...]
samo, tzn dalej bardzo się grzeje.

> A nie przyszlo Ci do glowy, zeby zmienic gowniane chlodzenioe fabryczne na
> cos skuteczniejszego?

Kupiłem komputer fabryczny i liczyłem, że sprawdzili jego chłodzenie przy maksymalnym obciążeniu. Trudno przypuszczać, że ktoś kupuje drogi procesor żeby potem pracować na 'pół gwizdka'. Niestety nabrali mnie.
Twój pomysł byłby dobry gdyby nie to,że ta g.. fabryka nie plombowała komputera.

> W takich warunkach w jakich kazesz temu komputerowi pracowac byloby to bardzo
polecane.

Masz rację, każę mu pracować tygodniami a potem .. następne tygodnie. Na razie znalazłem takie połowiczne rozwiązanie. Przeniosłem go do pomieszczenia o temperaturze 17-18C i pomogło, temperatura spadła do 74-76C a obroty wiatraka wyraźnie zmalały. I tak do wiosny. Potem albo uzyskam zgodę na otwarcie komputera albo sam go otworzę rezygnując z gwarancji, bo na to że producent przeprosi za ten bubel chłodniczy i zamontuje mi mocniejsze chłodzenie nie ma co liczyć

--
Peter