Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Turbo Boost, Hyper-Threading, temperatura procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Turbo Boost, Hyper-Threading, temperatura procesora
From: G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com>
Date: Thu, 21 Nov 2013 23:02:11 +0000
On 21/11/2013 22:02, Peter wrote:
  R.e.m.e.K napisał:>
> [...]
tak samo, tzn dalej bardzo się grzeje.

 > A nie przyszlo Ci do glowy, zeby zmienic gowniane chlodzenioe
fabryczne na
 > cos skuteczniejszego?

Kupiłem komputer fabryczny i liczyłem, że sprawdzili jego chłodzenie
przy maksymalnym obciążeniu. Trudno przypuszczać, że ktoś kupuje drogi
procesor żeby potem pracować na 'pół gwizdka'. Niestety nabrali mnie.
Twój pomysł byłby dobry gdyby nie to,że ta g.. fabryka nie plombowała
komputera.

A moglbys zdradzic coz to za model?

--
Pozdr