Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] przestała działać karta dźwiękowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] przestała działać karta dźwiękowa
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 22 Nov 2013 22:56:07 +0100
witam

Z głośników mojego komputera przestał wydobywać się dźwięk. sprawdziłem głośniki, słuchawki bezprzewodowe... Działają. wypiąłem wszystko z gniazda, i wetknąłem zwykłe słuchawki (Bez zasilania). Windows ma sterowniki, Podczas wtykania "jacka" w gniazdo "wywala" okno z informacją że zostało głośniki zostały podłączone do komputera i mam wybrać czy to słuchawki, czy głośniki w monitorze... czyli prąd tam przechodzi! Dźwięków - niema. Linuks wie że ma kartę dźwiękowa HDA ati SB, alse można zresetować, ubija, ładuje, nie wyświetla błędów. alsamixer wyświetla wszystkie regulatory, można nimi suwać - dźwięku niema. Wiem że mogę kupić nową kartę dźwiękową, ale czy macie jakieś propozycje co zrobić aby ta na płycie głównej zadziałała?
ToMasz