Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Turbo Boost, & moja pomyłka...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Turbo Boost, & moja pomyłka...
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 22 Nov 2013 15:12:05 +0100
Ja, czyli "(c)RaSz" napisał(em)
w  _tytule_   wiadomości
news:528f216b$0$2300$65785112@news.neostrada.pl...
co następuje:
Re: Turbo Boost, Firma montująca nie wie przecież _dokładnie_ jakie będzie
miał potrzeby kupujący, więc klecą niejako na oślep. A w dodatku nie będą
wrzucać do skrzynki zestawień "extremalnych", tudzież egzotycznych
składników, czmperatura procesora

Za ten długaśny tytuł przepraszam! - ot, nie te klawisze mi się wcisnęło...
Podobno istnieje możliwość "wycofania" posta - czy ktoś wie, jak to się
robi? Ale zapewne dotyczy to jedynie tych, które się wrzuciło poprzez
odpowiednią stronę, a zaś z OuExpressu - nie da się...