Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mocny komp - a gry sie tną

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mocny komp - a gry sie tną
From: Paweł <pawellllekkk@onet.eu>
Date: Fri, 22 Nov 2013 15:07:48 +0100
W dniu 2013-11-22 14:22, Chris pisze:
Paweł nabazgrał(a):

W dniu 2013-11-22 13:56, atm pisze:
Sterowniki sa najnowsze, detale zmniejszone
Zainstaluj GeForce Expirience - dziala calkiem skutecznie
Mam zainstalowane
Masz na liscie problematyczne gry i pobrales ustawienia dla nich?
Wyszukuje mi tylko BF4, ustawienia dla BF - gra zoptymilizowana
Rozumiem; moze zmiejsz wszyskie parametry w grze na minimum i
sukcesywnie je pozniej podnos obserwujac plynnosc (chyba, ze obnizenie
jakosci nic nie zmieni...) Czy BF4 obsluguje PhysX? Jesli jest mozliwosc
wylaczenia tego ficzera - wylacz, czasem to czyni cuda.
Zwroc tez uwage na ustawienia AA jak wyzej ktos sugerowal.
W tych ustawieniach AA nic nie zmieniałem.
Jak zainstalowałem na początku to gra chodziła płynnie na ultra,
pozniej uruchomiłem i lipa, nawet animacja sie przycina na poczatku

Może mają dobre zabezpieczenia przed piractwem :)

Nie, bo grę mam akurat oryginała, więc to nie zależy od tego czy pirat czy oryginał.