Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poszukiwana drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poszukiwana drukarka
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Thu, 21 Nov 2013 23:21:13 +0100
Po głębokim namyśle Marcin Szumilas napisał w czwartek, 21 listopada
2013 22:45:

> O ile pamiętam, 5% dla czarnego i 20% dla kolorów.

        I to ma sens, bo czarnym drukuje się głównie tekst, a kolorem -
głównie obrazki. Choć nawet całostronicowa sweetfocia nie odpowiada
zamalowaniu całej strony jednym kolorem.

--
Pozdrawiam,     | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
                | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.