Użytkownik miab napisał:
W dniu 2013-11-12 17:15, Mr. Misio pisze:
Użytkownik miab napisał:
To proste drogi Watsonie.
Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje
więcej niż nie utrzymywanie.
Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć
sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.
No ale produkt, ktory chcialem kupic byl na polce, za szybka i patrzyl
na mnie i na sprzedawce.
....i dalej lezy na polce i patrzy na sprzedawce.
....kupilem gdzie indziej.
Wiec podchwytliwe pytanie: ile zarobil na tej transakcji salon
komputronika?
Nie jest podchwytliwe.
Komputronik nie jest zainteresowany zwiedzającymi i marudzącymi
hmmm, wchodze, mowie CHCE TO I TO, place, faktyura, 2 minuty i wychodze.
z jeżeli już to za dodatkową dopłatą z ich strony.
j.w.
Zarobił (na płynności obrotu) pozbywając się conajmniej jednego,
a może nawet kilku klientów tej kategorii.
tych co od 1-2 lat zawsze przychodzili po konkret. BRAWO KOMPUTRONIK.
Czasem musialm czekac, bo jakas rodzinka kupowala przez godzine myszke.
A może nawet nie do końca. Może część z nich odkryje że za zwiedzanie
przebieranie, marudzenie i kupno od ręki czasem warto dopłacić.
Doplacac? NA wolnym rynku? Gdzie 5 minut obok to samo maja po ich cenie
internetowej od reki i bez marudzacego sprzedawcy :D