Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS kontra komputer.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS kontra komputer.
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sun, 13 Oct 2013 19:40:42 +0200
W dniu 2013-10-13 12:35, neelix pisze:
Mam starego kompa na zasilaczu ATX-230 PA i do tego UPS Lestar MDX-500.
Wymieniłem komputer na nowy z zasilaczem Chieftec GPS-400AA-101A. Od
samego początku korzystania z nowego kompa UPS Lestar wyłączał się
natychmiast po zaniku napięcia sieci. Stary UPS, nowy komp - trudno.Po
dłuższym czasie kupiłem wreszcie nowego UPSa Trust 1000 VA a ten
niestety wytrzymuje zaledwie 57 sekund! Ładowany 2 razy po 10-12 godzin,
bez poprawy. Zawsze 57 sekund. Podłączyłem więc podejrzanego o zależenie
się na półce sklepowej i gotowego do reklamacji Trusta (zaraz po tych
57s) do starego kompa i o dziwo utrzymał jeszcze zasilanie przez 20
minut! Wina zasilacza? Poradźcie coś, bo mam niby porządny zasilacz, 2
UPSy i nadal nie mam zabezpieczenia.

Tak jak koledzy pisali, problem jest z UPSem, wymień go na coś innego. Od dawien dawna mam zasilacze z aktywnym PFC i do nich dołączany był Ever Sinline 1200 i nigdy nie było problemów.