Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS kontra komputer.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS kontra komputer.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 13 Oct 2013 22:36:12 +0200

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l3es3s$ijk$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "jg" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1q9poqao9ks28.1p9gen1jj70h8.dlg@40tude.net...
podtrzymuje 20 min. jak sie upra to nie wymienia i beda mieli racje, pod
warunkiem, ze dane o charakterze napiecia wyjsciowego gdzies zostaly
opisane. taki ups moze sie sprawdzac w 1000 roznych mniej wymagajacych
aplikacjach. imho jasli galy mogly widziec co braly to zwrot nie
przysluguje.

Kupował w sklepie komputerowym ups komputerowy i ma używać go do czego innego? Sprzedawcy dobrze wiedzą jakie napięcie mają na wyjściu i nie nadają się do aktywnego PFC.

W Selgrosie towar bierze się samemu z półki. Tam jest taka rotacja, że mam poważne wątpliwości co do fachowości. Pracownik nie przyznałby się do niewiedzy lub dezinformacji. UPS kosztował 180 zł (1000 VA). Obok stał 800 VA za chyba 330 zł. Było 15 minut przed zamknięciem sklepu. Na dwa nie miałem czasu. Przeciwwskazań nie było. Szybka decyzja. Następnego dnia mógł być droższy, bo tak robią. Jak kupowałem kamerę to w poniedziałek karta pamięci była o 20 zł tańsza niż we wtorek. We wtorek tańsza była kamera.

--
Pozdrawiam
neelix