Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Oct 2013 01:14:36 +0200
Dnia Sun, 13 Oct 2013 00:36:47 +0200, Marcin N napisał(a):

> Dla świętego spokoju kupiłem nową płytę pod Intela z procesorem i4-4130.
> Płyta ma 3 wyjścia. Razem mam więc siedem wyjść wideo (3x DVI, 2x HDMI,
> DP, VGA)! I co? I ciągle nie mogę zrobić konfiguracji 2x DVI + HDMI.
>
> Pomimo tego, że instrukcja płyty twierdzi, że da się to jakoś wspólnie
> pogodzić - mi się nie udaje. Wygląda na to, że karta siedząca w PCI-E
> jakoś blokuje tego cholernego Intela.
>
> Co do Twojego przypadku: AMD pisze, że ma jakąś dostawkę do wyjścia DP,
> która pozwala generować sygnał nawet na 4 monitorach (z jednego wyjścia
> [...]

Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem. :D Generowanie
sygnału, to jedno. Pytanie czy będzie to powielenie jednego sygnału, czy
obsługa rzeczywiście czterech niezależnych obrazów?

Co do współdzielenia obsługi grafiki z procesora plus dodatkowej - tutaj się
już nie mam jak wypowiedzieć. Nie sprawdzałem, nie testowałem, po prostu nie
wiem.

Testowane swego czasu - dwie karty graficzne (nie było potrzebne żadne SLI
czy CrossFire - po prostu obraz na 4 monitorach) w osobnych slotach i
działało. Zachciało mi się robić to na jednej karcie i dynamizatory
wypowiedzi mi z ust często idą.

[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]
[ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you.     ]
[                                             (James McCord "The Island") ]