Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Sat, 12 Oct 2013 19:42:24 +0200
Producent karty graficznej pisze, że da się podłączyć 3 monitory do tej karty. W karcie są cztery wyjścia: 2x DVI, HDMI i DP. Nie każda konfiguracja trzech wyjść jest dozwolona.

Teraz najlepsze: instrukcja obsługi odsyła zainteresowanych dopuszczalnymi konfiguracjami do strony www:

http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd-5000/Pages/displayport-support.aspx

Niestety strona nie istnieje. Wyskakuje błąd.
Powiedzcie mi, gdzie mogę znaleźć informację, jak podłączyć dwa monitory DVI i jeden HDMI? Wiem, że bezpośrednio się nie da, ale zapewne da się tak: 2x DVI oraz 1x DP (z przejściówką na HDMI za 30 zł). Dobrze kombinuję?

--
MN