Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 13 Oct 2013 04:30:09 +0200
W dniu 2013-10-12 21:24, Przemysław Ryk pisze:

> Przerabiałem to samo przy swoim Radeonie 7850 (ma 2×DVI-I, DisplayPort i
> Mini DisplayPort). Mówiąc krótko - połączenie przez DisplayPort musi być
> połączeniem aktywnym, wobec czego z przejściówkami na HDMI moim skromnym
> zdaniem możesz się pożegnać.
>
> U mnie w sposób w miarę pożądany (dajcie mi w ręce tego, kto DisplayPorta
> opracował, to mu lutnę) sposób działa w konfigurcji:
> - DisplayPort z karty -> kabel DP -> monitor z wejściem DisplayPort
> - DVI z karty -> kabel DVI -> monitor z wejściem DVI
> - DVI z karty -> przejściówka DVI-VGA -> monitor z wejściem VGA

To tylko teoretycznie jest proste. Właśnie dla wielu monitorów mam teraz
dwie dwuslotowe (Sapphirre 7850 + XFX 5750) karty z identycznym zestawem
wyjść. Łącznie 4 DVI, 2 HDMI i 2 DP pełnowymiarowe.
Jest lepiej niż z przejściówkami DP, ale na odmianę jak Windows 7 i
Catalysty zarządzają właczeniem/wyłączeniem monitora (przez Win-P) przy
więcej niż 2 monitorach, to ja na odmianę mam ochotę nakopać do d*y temu
kto to w Redmond wymyślił - zawsze w ten sposób wyłączy się nie ten
monitor co trzeba przy więcej niż 2 sztukach. Przy 6 monitorach w
systemie prawdopodobieństwo włączenia/wyłączenia odpowiedniego przez
win-p jest bliskie wygranej w totolotka :/

--
/MB