Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Radeon HD 5750 i 3 monitory
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 12 Oct 2013 21:24:31 +0200
Dnia Sat, 12 Oct 2013 19:42:24 +0200, Marcin N napisał(a):

> Producent karty graficznej pisze, że da się podłączyć 3 monitory do tej
> karty. W karcie są cztery wyjścia: 2x DVI, HDMI i DP. Nie każda
> konfiguracja trzech wyjść jest dozwolona.
>
> Teraz najlepsze: instrukcja obsługi odsyła zainteresowanych
> dopuszczalnymi konfiguracjami do strony www:
>
> http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd-5000/Pages/displayport-support.aspx
>
> Niestety strona nie istnieje. Wyskakuje błąd.
> Powiedzcie mi, gdzie mogę znaleźć informację, jak podłączyć dwa monitory
> DVI i jeden HDMI? Wiem, że bezpośrednio się nie da, ale zapewne da się
> [...]

Przerabiałem to samo przy swoim Radeonie 7850 (ma 2×DVI-I, DisplayPort i
Mini DisplayPort). Mówiąc krótko - połączenie przez DisplayPort musi być
połączeniem aktywnym, wobec czego z przejściówkami na HDMI moim skromnym
zdaniem możesz się pożegnać.

U mnie w sposób w miarę pożądany (dajcie mi w ręce tego, kto DisplayPorta
opracował, to mu lutnę) sposób działa w konfigurcji:
- DisplayPort z karty -> kabel DP -> monitor z wejściem DisplayPort
- DVI z karty -> kabel DVI -> monitor z wejściem DVI
- DVI z karty -> przejściówka DVI-VGA -> monitor z wejściem VGA

[ Prawda, nawet gdy dotyczy rzeczy drobnej, przekracza niepewne poglądy    ]
[ na zagadnienia naprawdę wzniosłe.                    (Leonardo da Vinci) ]